Informacja o zamówieniu
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, 00-048 Warszawa ul. Mazowiecka 14 www.mzdw.pl e-mail: przetargi@mzdw.pl ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie: Przetarg nieograniczony.
Nazwa zamówienia:
„Zakup 5 szt. skrapiarek na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 2 części” – nr postępowania 135/19
Numer postępowania:
135/19
Termin składania ofert: 2019-08-09 o godz 10:00:00
Część 1
Zakup 3 szt. skrapiarek o pojemności 500 L z dostawą do Rejonu Drogowego Ciechanów, Rejonu Drogowego Węgrów i Rejonu Drogowego Otwock.
Wynik przetargu: Przetarg unieważniono
Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 365 000,00 zł brutto w tym na część 1 - 165 000,00 zł brutto i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
Zakup 2 szt. skrapiarek o pojemności 1000 L z listwą skrapiającą z dostawą do Rejonu Drogowego Gostynin i Rejonu Drogowego Ostrołęka.
Wynik przetargu: Przetarg unieważniono
Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 365 000,00 zł brutto w tym na część 2 - 200 000,00 zł brutto i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Załączniki:
Podmiot publikujący: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich
Utworzono: 2019-07-31 14:38:36
Data modyfikacji: 2019-07-31 14:40:41
Wersja: 1